کد خبر: ۲۴۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
وی با تاکید بر آماده بودن سامانه مذکور و اندک فرصت باقی مانده تا ابتدای اسفند ماه سال جاری برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک رفاه گفت: از روسای کانون های بازنشستگی تقاضا می شود با توجه به آماده بودن سامانه مذکور و اندک فرصت باقی مانده برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، اقدام نمایند.
به گزارش جنوب نیوز، عباس دیری با اشاره به درخواست‌های بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان برای بهره‌برداری از سامانه ثبت نام تسهیلات قرض‌الحسنه ، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در راستای گسترش خدمات الکترونیکی و در جهت سهولت و افزایش رضایتمندی، استفاده از این سامانه را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: برای ارتقای خدمت رسانی مطلوب به بازنشستگان استان زمینه ارائه کلیه مراحل تسهیلات قرض الحسنه بصورت کاملا آنلاین فراهم شده است.  

وی با اشاره به اقدامات و هماهنگی های بعمل آمده در این خصوص که با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی عزیزان بازنشسته و مستمری بگیر انجام پذیرفته ، بیان کرد: این پیگیری ها، حاصل تلاش شبانه روزی و همکاری مجدانه مسئولان و حوزه های دست اندرکار این امر می باشد. 

وی تصریح کرد: تمام مراحل پس از ثبت نام فرد متقاضی در سامانه، بررسی و تایید نهایی استحقاق  و یا عدم استحقاق دریافت تسهیلات مذکور، استعلام های مربوط، ارسال پیام اعلام وضعیت به گیرندگان وام و ... در زمان کوتاه و بدون مراجعه حضوری میسر شده است.  

دیری با اشاره به رفع مشکلات سیستمی گذشته و تسهیل در فرایند ارایه خدمات بصورت هماهنگ، برخط و آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان، یادآور شد: این حجم و گستردگی عملیات سیستمی و الکترونیکی برای اولین بار بدون نیاز به مراجعه حضوری گامی کم نظیر و ارزشمند محسوب می شود.  

وی با تاکید بر آماده بودن سامانه مذکور و اندک فرصت باقی مانده تا ابتدای اسفند ماه سال جاری برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک رفاه گفت: از روسای کانون های بازنشستگی تقاضا می شود با توجه به آماده بودن سامانه مذکور و اندک فرصت باقی مانده برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، اقدام نمایند.

دیری در خصوص نام نویسی و پیش ثبت نام متقاضیان از قبل ثبت نام شده اظهار داشت: این عزیزان می توانند  با مراجعه به سامانه مذکور در راستای ثبت نام نهایی اقدامات لازم را انجام دهند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی  استان بوشهر در رابطه با تکلیف ثبت درخواست افرادی که شماره موبایل به نام سرپرست خانوار نیست گفت : در صورتی که با شماره موبایل سرپرست خانوار، کد ملی سرپرست خانوار ارسال نشود، پیغامی مبنی بر اینکه این شماره موبایل متعلق به این کد ملی نیست دریافت می‌کنند . وسرپرستان متقاضی دریافت بسته حمایتی در صورت نداشتن سیم‌کارت تلفن همراه به نام خودشان حتما باید سیم‌کارتی برای خوشان و به نام خودشان تهیه کنند و هیچ راه چاره‌ دیگری برای این کار وجود ندارد.

وی با اشاره به سامانه شاهکار که وظیفه احراز هویت سرویس‌هایی از قبیل سیم کارت‌ها، خطوط ثابت تلفن و اشتراکهای اینترنت، SAP  و PAP ، Mobile Wi-Fi را بر عهده دارد ، اظهار کرد: با استفاده از این سیستم، امر تطابق شماره موبایل با کدملی سرپرستان خانوار صورت می‌گیرد و اینگونه می‌توان مطمئن شد که پول بسته به حساب شخص سرپرست واریز شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: